tisdag 20 maj 2008

Sagoslottet.

Var skeptisk. Men han studsade upp och ner framför mig som ett förväntansfullt barn bland alla de andra förväntansfulla barnen på Liseberg.
Snälla, snälla vi kan väl åka Sagoslottet! Har inte gjort det sedan jag var liten!
Men jag tror inte...
Snälla, snälla, snälla!

Vad gör man inte för sin älskling.



Det var med spänd förväntan björnen åkte in i slottet.


Men så dök det upp en massa hemska figurer.


Och han blev livrädd!


Tur att jag var där och kunde krama och lugna ner honom.


Och kejsaren har fortfarande ingen snopp.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Din man gör sig bättre i skinnjacka än utan...och kalla sig Kejsare... Nä nu får du nog ta ner honom på jorden igen.

Björnen sa...

Kevin:
Hrmpff!!! Nu blev jag förnärmad! ;)

Anonym sa...

Lisebergskaninerna har heller inte snopp... (men det är man kanske tacksam för...)

fruktmonstret sa...

Kevin: Förstår att det är förvirrande, för kroppsbyggnaden är ju så lik – men det är inte björnen på nedersta bilden. Dessutom vet jag med bestämdhet att björnen har snopp, för det råkade jag se en gång när han bytte om. Däremot så har du helt rätt i att min man har hybris. När han inte kallar sig kejsare, kallar sig gud. Herregud!

Maria: Hahaha! Jag hade tyckt det varit jätteroligt! =)