onsdag 12 mars 2008

Burkar.

Kommentar till följande inlägg på Björnens blogg: Invasionen

Men Björnen, vad då tusen? De är ju bara två. Eller tre. Eller okej då, kanske tio. Men inte fler.
Nä, det är sant. Men man måste överdriva lite ibland när man bloggar.

Älskling, nu ska du slippa överdriva.
Har gjort en lista på alla krämer, duttar och mojsidojser jag ska fynda i amerikat när vi är där.
Hittills består listan av ettusentvåhundratre produkter.
Och alla ska få husera i din lägenhet!
Jag gör det för att vara snygg inför dig älskling.
Bara därför.

Puss!

3 kommentarer:

Björnen sa...

Vad bra! Om jag knôr lite kan jag nog få upp ytterligare två badrumsskåp vid sidan av det jag har nu! Bra va?

Å du; du är alltid snygg inför mig. Alltid.

Puss! Raring.

fruktmonstret sa...

Björnen: Hej snygging! Hade mer tänkt sprida ut burkarna över h-e-l-a lägenheten. Men tack för omtanken!

Anonym sa...

Kära vänner, roligt att se er även digitalt!
Vi ses senast söndag har jag på känn.